linaabrandee

Alla inlägg under juli 2012

Av lina - 31 juli 2012 17:23

sitter i bilen påväg upp till Kiruna, svängde förbi Luleå och köpte en bikini, en strandtröja och en annan blå söööt t-shirt. kalaset gick på 250 kronor.

Av lina - 31 juli 2012 02:45


hej allesammans ! 

nu tänker jag vara en tjuv och gästblogga, medans lina inte vet något.. hihi,

för att veta vem jag är så tycker jag att ni ska kolla in min blogg här, här, här eller här!

jag kan inte riktigt med bloggplatsen eftersom jag själv använder blogg.se. 

men det är ganska lika är det endå! så hittar mig fram.

måste bara säga att lina är en otrolig person, hon har världens bästa ordförråd, får till as bra texter, och får mig nästan alltid att må bra, när jag har kris så är hon nästan jämt den jag vänder mig till för att jag vet att hon är bra för mig. dock är hon den som kan såra mig som mest också, eftersom vi blev så otroligt tajta från sjuan, tills nyss, och allt nu förändrats, så står jag kvar och rivs upp av varenda liten små grej, kan inte släppa det vi hade, och nu är det just in the past.. men nog om det.

hon är en som jag dessvärre inte kan leva utan..

jag älskar dig lina, förmycket och kommer troligen alltid att göra. 


 

Av lina - 31 juli 2012 02:17

sitter i sängen i min ensamhet och smsar, försöker sova.. fast rätt omöjligt, hittade en myra på min kudde förut.. tror MYRJÄVLARNA har byggt ett bo i min säng, för jag känner hur det kryper på kroppen hela tiden.. kommer INTE kunna sova förns anticimex eller nått har varit här.. köpt masssssa kläder idag, bara tagit kort på två plagg..

Av lina - 31 juli 2012 00:13

du är inte min vän. du är inte min bästa vän. du är fan min syster. har känt dig i några månader och du vet redan mer om mig än jag själv vet. du är den jag ringer till om det händer något, positivt som negativt. du är den jag kommer hem till, öppnar kylskåpet och tar allt gott du har att äta. jag förstår alla val du gör och är alltid med dig hur dåliga jag än tycker dina idéer är. jag kan inte vara arg på dig, mer än några minuter, och då ska du ha gjort något fördjävla dumt och idiotiskt. men du är som jag, jag är som dig. jag älskar dig lo.

Av lina - 28 juli 2012 22:17

köpte lite nya kläder idag, allt från Gina tricot !
svart paljettröja - 99 kr
neongul body - 29 kr
shorts - 99 kr

Av lina - 28 juli 2012 13:58

sitter på en pizzeria i piteå och ska faktiskt äta sallad ! har en nyttig dag, vatten dricker jag istället för cola också. det är superfint väder här, ska snart gå runt på stan och kolla på kläder, en garderob kan ju aldrig bli för full ;)

Av lina - 27 juli 2012 20:06

sitter nu i bilen och är snart framme i piteå ! inte så pigg, för igår somnade jag halv sju för jag pratade i telefonen, och blev väckt åtta.. hääääärligt, fast nä. imorgon blir det havsbadet, om det är fint väder.

Av lina - 27 juli 2012 20:03

sitter nu i bilen och är snart framme i piteå ! inte så pigg, för igår somnade jag halv sju för jag pratade i telefonen, och blev väckt åtta.. hääääärligt, fast nä. imorgon blir det havsbadet, om det är fint väder.

Presentation


den som skriver denna blogg är en tjej som har väldigt konstig humor, en rolig vardag och heter lina ! hoppas du kommer läsa, kommentera och följa mig genom mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards