linaabrandee

Alla inlägg under augusti 2012

Av lina - 31 augusti 2012 23:28

bilder är allt ni får. tänker inte skriva ett långt jävla inlägg om hur jävla dåligt jag har haft det i skogen. ingen toalett. inget rinnande vatten. INGEN EL! har förfan inte bajsat på snart tre dagar. kan också nämna att jag började gråta av panik när jag hade en stor hårig spindel på benet. fyfan för spindlar. ska aldrig åka till skogen igen. fyfan.

Av lina - 30 augusti 2012 08:14

drar på en äcklig fucking fjällvandring med skolan till nulltjärn. fucking knulltjärn. hatar dethär. batteriet på mobilen kommer ta slut på bussen dit, då kommer inte kunna uppdatera förrän på fredag kväll då jag kommer hem. döda mig innan jag dör ute i vildmarken. dö.

Av lina - 28 augusti 2012 19:31

sitter hos Martina som firar sin sextonårsdag. vi har käkat middag och nu ska vi fika. bestämde mig igår att sluta röka, tog min sista cigg imorse och runt tolv gick jag runt på skolan, skrek på alla, smällde i skåpdörrarna och var så jävla sur och röksugen. gick inte så bra, nu har jag rökt ganska mycket idag. fml. bye. tatueringen på sista bilden ska jag och mamma tatuera in på handleden. ganska happy.

Av lina - 27 augusti 2012 11:45

första dagen. redan skolless. se på bilderna hur intresserad jag ser ut. håller förfan på att avlida. trött och hungrig är jag. äcklig mat är det också. potatisfuckingbullar. FML

Av lina - 26 augusti 2012 08:44

klockan är runt tjugo över åtta på morgonen och jag har inte somnat än. imorgon är det skola, så jag tänkte hålls mig uppe till klockan sex ikväll, sen somna. låter bra, huh? nu ska jag la baxa lite av kevins pizza hade jag tänkt, hör av mig ! ni får lite bilder på mina snygga vänner.

Av lina - 26 augusti 2012 00:28

vad ska man säga ?

Av lina - 24 augusti 2012 13:35

sitter just nu på busstorget och väntar på jag-är-ensam-behöver-cigg-har-tråkigt-och-i-valla och jonnah. Sandra dissade mig så jag får dra till torvalla och plåga jonte ensam. hejehehwhwhwhwhwhwhhwheheheheh. kommer garva röven av mig. så ni vet. omg. jonnah och filip är dom segaste jävlarna i hela jävla fucking världen. ska dö lite nu, bye bitches !

Av lina - 23 augusti 2012 14:58

sitter på 4h nu, pratar med liv och andreas. liv planerar att mörda mig med en skrivmejsel medans hon sjunger "hacka hacka hål hacka hål hacka hål". är rädd för liv.
ska till stan sen och ta bussen till Krokom. naaajsbajs, tjarå

Presentation


den som skriver denna blogg är en tjej som har väldigt konstig humor, en rolig vardag och heter lina ! hoppas du kommer läsa, kommentera och följa mig genom mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards